Fiindcă pozele de la Mese înfăţişau locuri, dar şi suflete din Afganistan, am zis să le public separat. Şi, ca să nu se piardă farmecul, am pus de-un bis astăzi la rubrica Duminica dimineaţa:

La o "tura" de tip: KLE pentru distribuirea de ajutoare intr-un sat din zona. Participanti: Noi, partenerii de peste ocean si ANA care de fapt erau cei ce coordonau actiunea. Ca este foarte important pentru ei ca sa iasa in fata. Doar asa creste prestigiul lor in fata localnicilor.

 

Copii de pe marginea A1 in apropiere de Q. (venind dinspre sud). Gramezile din spatele lor sunt lemne si sunt foarte scumpe si importante. Restul sunt case...

 

Tot la o "tura" de "strangere a relatiilor cu liderii locali". De data asta au fost doar discutii care sunt foarte importante pentru toti (in special pentru noi ca suntem vizibili pe acolo si nu prea mai trage lumea dupa noi).

 

O fetita foarte simpatica. Imi aducea aminte de a mea de acasa (cu toate ca ii mai mare). Si avea parca numai 3 ani...

 

O "tura" in care am dus intr-un alt sat rechizite si articole de igiena personala.

 

Eu, tentandul pe un copilas cu o punga de dulciuri. Copilul ara impreuna cu taica-sau. Noi faceam asigurarea masinii si cum ne-a vazut a si venit la noi. Oricum eram pregatit cu dulciuri tot timpul dar de data asta am avut o punga cu bomboane si tot felul. Ii tare de tot sa vezi multumirea de pe fata copilului si mai ales sa iti multumeasca parintele din tot sufletul... doar pentru asta merita sa mergi sa dai o tura pe acolo...

 

Încă o dată, Mese, multumim!

