Mi-28N la MAKS 2007

Sursa: Defense-Update

Dupa ce initial rusii au livrat indienilor elicoptere de transport de tipul Mi-17, rusii doresc sa continue panta ascendenta prin eforturile companiei de stat Rosoboronexport, ce se ocupa cu exporturile de armament, promovand agresiv elicoptere pe la salonul aeronautic Aero India 2011.

Astfel, este prezentat noul Mi-28NE, cea mai proaspata versiune pentru export a elicopterului de lupta „Night Hunter”, care a intrat in serviciul Armatei Ruse in anul 2009. In India, Mi-28NE concureaza impotriva americanilor care se prezinta cu AH-64D Apache, in incercarea de a furniza indienilor un numar de 22 elicoptere de atac.  In aceasta competitie, deja nu mai exista ofertele cu Eurocopter Tiger si A-129 Mongoose.

Pe langa „Night Hunter”, rusii introduc in joc pe Ka-226T, un elicopter usor, pentru competitia Armatei Indiene, ce doreste noi elicoptere multirol. Ca si avantaje semnificative, Ka-226T are de partea sa plafonul operational si reconfigurarea modulara in functie de misiune.

De asemenea, rusii ofera Indiei elicopterul de la categoria „super grea”, Mi-26T2, capabil sa transporte peste 20 de tone.

Sa le tinem pumnii?

