Pe puncte, rapid:
Legionarul? Glumesti, nu? Astia au ramas in istorie pentru abnegatia cu care mureau toti indiferent de adversari: magrebieni, vietnamezi si la origine, mexicani. In rest, propaganda si romantism mult.
Bre, la capitolul film, tot respectul.
FAMAS? Pai pentru unitatile lor speciale folosesc M4, asta spune tot.
Leclerc? Esti amuzant vorbind de Guderian in aceeasi fraza. Tancuri mai proaste decat francezii au facut doar italienii. NU stiu ce sa zic de el, nu are experienta competitionala ca sa zic asa. Cred ca Challengerul meu ti l-ar trimite dupa Guderian in 2 timpi si 3 miscari. Si sa nu-mi zici ca e mai rapid, ca nu te cred.
Bre, lasa-l dracu de VBCI, inafara de faptul ca un frantuz cu un ciocan mestereste la el, mai are si altceva? Ah da, si nu prea e din aceeasi clasa cu alegerea mea, adica e cam vehicul de lupta al infanteriei, nu?
CV-90, ok. Doar ca ai doua pe clasa.
Tigre…tigre….Nu stiu, nu am incredere in sfortarile europene de a inlocui Apache-ul. Pare foarte palid, slabut as spune. Iar tu devii enervant de francofil (lol).
Black Hawk-ul e ok, doar ca pica cam des. Si nu se compara cu varianta inarmata a Lynx-ului meu, ce dracu sa mai vorbim de Wildcat.
Mi-26, da, cara, si consuma la fel. De ce dracu crezi ca-l folosesc doar rusofonii? Ai cumva put de petrol in buncar?
La Dessault no comment. Te intorci plangand acasa, pe jos.
N-am nimic cu bombardierul tau, exceptand faptul ca e un Tu-95 mai silentios.
Bre, la Harrrier am ales sentimental recunosc. Su-34-ul tau e mai adaptat pe rol. Doar ca al meu e mai versatil, mai experimentat si zboara aproape de oriunde. Intr-un unu la unu insa, pe felia lor, cred ca ma faci.
La avionul de transport manifesti o lipsa de idei uimitoare (asa e cand postezi al doilea :-)) ) Si mai e ceva: Su-34-ul tau e inca pe bancul de lucru. Cu 20 de bucati ale tale, tot Frogfootul e baza.
Mda, fregata ta e mai smechera.
Lasa-ma cu derivatia ta de distrugator. Aegis nu e din aceeasi clasa cu Tip 45, punct. A mea e o nava de lupta, a ta o sperietoare americana.
La submarine, iti dai seama si tu ca nu exista competitie. Al meu e rechin, al tau e foca. Sau pinguin. In rest, e bunicel desi facutul de poze nu se compara cu scufundarea unei nave pe bune. Ma asteptam sa optezi pentru Scorpene, nu ca ai fi avut oricum vreo sansa.
Bre, cand spui trupe speciale, spui SAS. Atata vreme cat parasutistii tai isi au radacinile in Anglia, unde au fugit de nemti ca sa fie expediati inapoi antrenati de englezi, cred ca ai glumit.

