Mie mi-a placut mai mult Atlantis decat SG-1. De ce? Din cauza wraith-ilor cred, mult mai in treaba lor decat goa’uld-ii sau orienii. Cel putin asa mi s-a parut mie.

Atlantisul este un SG-1 desfasurat in alta galaxie, cam cu acelasi scenariu si cam cu aceeasi dusmani. Singura intrebare pe care mi-am pus-o a fost cine ar castiga dintre wraith-i si goa’uld si tehnic vorbind, probabil primii.

Nu exista foarte multe intre cele doua serii. Personajele seamana, desi eu il prefer pe Sheppard lui O’Neil si pe Teal’c lui Ronon, chiar daca diferentele sunt….hm….In fine. Episoadele, multe dintre ele, trezesc nostalgia SG-1-ului, apar replicantii, chiar si asgardzii intr-o forma cam pervertita, oamenii nostri se bat cu unii, cu altii, isi fac aliati, prieteni dusmani, etc. Aventura e antrenanta, a meritat sa urmaresc serialul si…..

Dand tot oful pe SG-1-unul de saptamana trecuta, imi vine greu sa vin cu ceva in plus cu Atlantisul. Ah da, Todd, frate, uite un personaj misto. In rest, filmat ok, cu muzica ok, cu ceva scene de lupta mai complexe, inclusiv spatiale…..

La final, il recomand. N-am vazut Universe, nu pot sa fac comparatie, dar cine n-a vazut SG-1 si Atlantis, se poate apuca de Atlantis fara probleme.

