In urma unei discutii cu un membru de baza al comunitatii noastre, tin sa aduc o precizare: eu sunt cam negru.

Pe la noi, prin Romania, mi se spune brunet.

Nu-s din acelasi cartus cu care s-au imprimat pe fata pamantului tiganii. Ma trag din alt soi.

Nici Obama nu e tigan. E negru.

Sarkozy in schimb, are fata de combinator… de geambas de avioane…

Si, am avut subalterni (la modul civil) tigani, cu care m-am inteles foarte bine.

Pe cer, prin cel al gurii, am o amintire.

„Omuletul” meu este sectionat si atarna de cand eram mic.

Si amintiri…

Costel Ţiganu’, pe când ne jucam cu ţevile alea cu corneţi, m-a marcat pe viaţă.

Ta-su mare, a murit pentru că a băut ceva alcool metilic/etilic/draci-sa-l-f…ută si pe lumea ailalta,  facut cu zahar ars.

Ma-sa mare, a mancat mai multa bataie decat un sac de box. Aproape la fel de multa precum tanti … care locuia in spatele casei noastre, pe care barbate-su chiar a omorat-o in bataie si sectoristul impreuna cu ofiterii de specialitate, nu l-au arestat pe sotul meserias.

Au carat cateva Aro-243 pline cu porci proaspat injunghiati si romanul nostru a scapat fara pârnaie. Remarcati un aspect? Cunoastem romani mai nemernici decat tiganii…

Cand am sa ma fac mare, voi muta muntii din loc. Includ aici cutremure de genul… tovarăşe sectorist Lazăr, de ce aţi dormit în capelă împreună cu familia, până ce Revoluţia s-a aşezat pe locul indicat? Mă tot gandeam sa ma prefac dus de val si sa accept provocarile printr-un serial… Pac! La Resboiu! Atat militar, cat si M.A.I.-st.  😉

Câh. Intenionam sa vorbesc despre rasism. Ok, toti suntem egali: unii mai rai decat altii.

