Eu cred in existenta 'epurashului! Vedeti ca vine!!!

Deci… ma rontaia o foame, de imi venea sa plang! Doispe ziua, acu cateva minute in urma.

Traversam prin curte pe la APACA Cotroceni Biznis Tzenter, in cautarea sanvushului zilnic, si admiram o mandra voluptoasa langa o ascutitoare din aia mica, gen Tico dar de lux. Cu ochii mintii ramasi la ea (sanchi, normal ca ma gandeam ce criza de articole a lovit Resboiu…) ma indreptam catre sanvush, cand m-a trezit din fantezie un claxon ca de avion!! Era sa dea… voluptetea peste mine!

Despre Alex Neagu, va dau o stire bomba: n-a naufragiat, deci nu e Robinson Crusoe asa cum il banuiati. Am vorbit la telefon, dupa ce mi-a respins de cateva ori apelurile si mi-a confirmat banuyala: a parasit Romania; mai exact, cuprins de muscari si remuscari, se afla in pelerinaj la Muntele Athos, impreuna cu Gigi Becali. Spre deosebire de mai putin celebrul sau co-pelerinez, Alex al nostru se roaga spre a-i fi iertate castravetariile si crizele de iranistanezie ahmadiridiridameza galopanta ceac norisiana.

Vine vine ieeepurashuuu… M-am decis ca zilele astea, sa ii vopsesc Unicornului un ou.

Cam atatea stiri militare pentru pauza de pranz. 🙂

