Artilerie:
– tun tractat 130 mm, md. 1982, 18 bucati, productie 1984-1989
– tun tractat 130 mm, md. 1982, 54 bucati, productie 1982-1989
– set piese si accesorii pentru tun de 130 mm., md. 1982, 4 bucati, productie 1989
Lansatoare:
– RPG 73 mm. model AG-9, accesorizat 60%, 21 bucati, productie 1973-1989
– RPG 40 mm. model AG-7, sistem optic PGO 7V, 5 bucati, productie 1978
– RPG 40 mm. mode AG-7S, 18 bucati, productie 1989
– RPG 73 mm. model AG-9 M, 14 bucati, productie 1973-1989
– RPG 73 mm. model AG-9 M, 5 bucati, productie 1973
Arme infanterie:
– mitraliera PKM 7.62 mm., model 1966, pachet complet de accesorii, 14 bucati, productie
1974-1986
– carabina semi-automata de 7.62 mm., model 1975, 356 de bucati, productie 1980-1983
– pistol 7.62 mm. pistol, model 1933, 140 bucati, productie 1952-1972
– pistol-mitraliera 7.62 mm. cu pat normal, model 1963, 83 bucati, productie 1970-1986
– carabina GECO 5.6 mm, 55 bucati, productie 1975-1984
Munitie:
– proiectile de 130 mm. round, tip incarcatura OF-482M, 1,892 unitati, productie 1989
– proiectile de 130 mm. round, tip incarcatura OF-482M, 4,649 unitati, productie 1988-1989
– proiectile de 125 mm. tip APFSDS, 7,549 bucati, productie 1977-1981
– proiectile de 125 mm. tip HEAT, 2135 bucati, productie 1977-1987
– rachet aer-sol S-8KO, 1,229 bucati, productie 1991
Vehicule blindate:
– tancuri T-72, productie 1977, 5 unitati in folosinta, in stare buna de functionare, 23 de unitati necesita reparatii
– mitraliere PKT 7.62x54mm, set complet de accesorii, 13 bucati
– mitraliere DShKM 12.7×108 mm, set complet de accesorii, 78 bucati
– mitraliere DShKM 12.7×108 mm, set complet de accesorii, 3 bucati
Avioane:
– 1 aparat model BAC 1-11, productie 1986
– 1 aparat model BOEING 707 3K-1C, productie 1974
Se baga careva? N-am gasit si preturile aferente dar as fi interesat de o negociere pentru un tanc T-72 in folosinta dar un pic zgariat. N-as mai avea probleme cu locul de parcare iar in privinta consumului de carburant, nu ma descurc nici acum prea grozav. Sper sa-mi conving benzinaria de cartier sa-mi dea petrol contra gloante (in cap de pompa daca nu se conformeaza). In alta ordine de idei, nu e gluma, vindem pistoale din ’33.
iunie 20, 2011 at 2:33 pm
esti tu rautacios , doar modelul e din ’33.
tunurile de 130 sunt alea de coasta ?
iunie 20, 2011 at 3:12 pm
tr 125 nu e de vanzare , e secret de stat.
iunie 20, 2011 at 2:41 pm
Bai frate astia chiar sunt tampiti,nu asa,de ce dracu vand Boeing-ul 707,fosta aeronava prezidentiala,este ea veche din 1973 dar este inca folosibila,are un numar redus de ore de zbor,zbura odata la 1-2 saptamani,chiar mai rar,aeronava a fost modernizata si reparata capital in 2001 in Israel,prilej cu care a fost remotorizata si probabil montate ceva echipamente de protectie.
Avionul asta ar putea fii transformat intr-un radar zburataor,IAI Phalcon ar fii o idee,nu de alta dar in 2004 la Otopeni a aterizat un E-3 din alea 18 ale NATO care zboara si in spatiul aerian al Romaniai,ma rog festivitate mare,a venit si Generalul Catrina care s-a uitat cu jind la avion si a spus mai multe vorbe de bine cu limbaj de lemn printre care si ceva in genul,„daca vom avea resursa financiara ne-ar placea si noua o jucarie din asta…”B-707 care acu i-a fost dat kilometrajul inapoi si pusa o foaie de imprimanta in geam pe care scrie,full-option,carte service,pret negociabil ar fii putu fi folosit pt asa ceva.
iunie 21, 2011 at 10:52 am
Nu prea mai are cine sa zboare cu el. Pilotii sunt toti batrani si se apropie, daca nu au depasit deja, varsta de pensionare. Si piloti tineri de 707 mai greu sa scoti in ziua de azi. Oricum cu 310-le trecuta deja la Romatsa, se prevedea deja ca 707-le o sa dispara din schema. Dar nu cred sa gaseasca cumparatori.
iunie 20, 2011 at 2:44 pm
Bre, punem de o cheta si luam un tanc? Cine este/a fost tanchist?
Ne dam cu el in week end-uri!! 😀
Din pacate, tanchistul cu care m-am cunoscut in Iron City, de la batalionul ala smecher din Galati, cu Bizoni, nu m-a adaugat inca in lista lui de mess…
iunie 20, 2011 at 3:10 pm
Stiu eu unul de la 814 care era la Bistrita de au mutat-o la Turda. Nu mai e in armata..
La asta tre doar sa-i zici unde-s ca ti le aduce asa spre seara cu vreo cativa baieti si nu ramane decat sa le asamblezi la loc..
PS nu vrei si cateva tone de motorina? La pret redus..ca e criza..se descurca ei..
iunie 20, 2011 at 3:17 pm
Cei ala Iron City?
iunie 20, 2011 at 3:50 pm
Un club de roakeri, intr-o hruba, prin centrul vechi al Bucurestiului.
iunie 20, 2011 at 4:20 pm
Ăla care-i sub Salt Pub și are seri folk 😛
iunie 20, 2011 at 4:28 pm
Și e vis-a-vis de renumitul Club A. Așa-i, așa-i? 😛
iunie 20, 2011 at 4:54 pm
Te pomenesti ca am baut si cateva beri impreuna si nu ai vrut sa imi spui cine esti! 😛 🙂
iunie 20, 2011 at 5:07 pm
Eh, n-am mai fost p-acolo de ceva vreme 🙂
iunie 21, 2011 at 6:18 am
George…
Este locotentnt nde tancuri in rezerva… 😆
Nu ma spuneti ca l-am dat de gol!! ❗ 🙂
iunie 20, 2011 at 3:03 pm
Bre, le vand cui? Nu cred ca le-ar cumpara nici macar Burkina Faso!!!!
iunie 20, 2011 at 3:06 pm
M-ar tenta un Geco… mama ce imi plac alea… si au o precizie de invidiat. Ii mai greu cu munitia, da o rezolvi cumva..
iunie 20, 2011 at 5:13 pm
Bre io am tres cu Geko,cal 5, si ceva.Avea o precizie….vai mama ei,da poate era prea batrana…………..
iunie 20, 2011 at 5:49 pm
Am tras cu un Gecko la capace de suc la 50m. Si merge brici. Totul este sa fie bine reglata (pe inaltime si pe directie).
iunie 20, 2011 at 5:55 pm
Tot la 50m am tras si eu, in poligon.Acu ori ca era arma naspa ,ori eu fraier…….dar intradevar mi-a placut.Si reculul foarte moale fata de AKM…….
iunie 21, 2011 at 6:22 am
Am tras si eu o data (faceam trageri obligatorii o da pe an la facultate). Afurisitii au pus tintele alea asa de departe ca nici nu am stiut care e a mea. Evident, am lasat-o vorgina (de tinta vorbesc…) 🙂
iunie 20, 2011 at 3:08 pm
Si o Driscă… am tras cu ea prin Afg. si prapad face… nu stii cum sa nu ii stai in cale… ar fi numa buna in cazul in care oamenii de prin harcov ar scoate capu’ mai sus decat le este permis.
iunie 20, 2011 at 3:10 pm
Apropos, Drisca e mai „tare” decat Browningul 0.50? 🙂
iunie 20, 2011 at 3:14 pm
iaca aici o mica demonstratie..
iunie 20, 2011 at 3:17 pm
Am vazut filmuletul tau mai demult.
iunie 20, 2011 at 8:37 pm
E infernala mitraliera de 14,5 mm de pe TAB. Nu vreau sa fiu in locul talibanilor cand trageti cu ea.
iunie 20, 2011 at 3:16 pm
Nu ii mai tare. Doar face zgomot mai mare decat 50calu’. In rest ii ok. Parca a noastra se curata mai usor decat a colegilor. Drept ii ca nu am tras cu a lor, dar am vazut la test-fire cu se comporta.
iunie 20, 2011 at 3:19 pm
Acu’ pe bune, am fost in urma cu vreo 3 ani la o licitatie d-asta. Voiam unul din cele 12 UAZ469b scoase la mezat (pentru necunoscatori, e cea mai chietroasa masina de teren din lume…tabla zincata-inclusiv bordul, surubaraie cromata etc…fara moarte, simpla si usor de reparat, decapotabila, plus aspect inconfundabil s.a.m.d.)
Partea faina e ca masinile aveau vreo 1100-1700km facuti din ’74 pana la momentul licitatiei!! Inca aveau flendurile alea de cauciuc din fabrica pe roata de rezerva! Iar licitatia incepea de la vreo 18 milioane de lei vechi (1800RON)
Naiv cum eram, am zis c-o dat norocu peste mine ca troleul.
Din pacate, s-a ajuns pe la vreo 3000 de euro…erau altii mult mai potenti financiar care luau si cate doua…asa la antreu (miza mare erau camioanele ZIL 130 – niste monstralai pe benzina, cum numa rusii pot sa scoata, plus alte fieratanii). Noi cei cativa entuziasti rupti in fund n-aveam nici o sansa.
Acu ma uit la el (la UAZ) tot in poze…si-n filmele de pe YouTube, cu Ivani si Serioji care se tavalesc in fiecare weekend prin gloduri cu masinile astea…la ei e sport national.
Macar m-am ales c-o experienta…si cu niste drumuri facute degeaba si contra-timp prin tara.
Si daca auziti ca vinde careva un UAZ model militar la o suma decenta dati un strigat! 🙂
iunie 20, 2011 at 5:20 pm
In Basarabia gasesti , cam la 1000 $.Din stocurile armatei rosi ramse pe acolo.Incearca,s-ar putea sa poti.Nu stiu cam cat este taxa de inmatriculare.
iunie 21, 2011 at 11:41 am
Znaiu! 500-1000 euro in UKR sau MLD; problema-i taxa de inmatriculare f. mare(motor de 2500cc)
Oricum, multam…mai caut…
iunie 21, 2011 at 12:26 pm
il inscrii la bulgari, asa ai satisfactia de a avea numere ciudate pe masina + un drum periodic in tara cu scriere slavona pentru ITP 😀
iunie 21, 2011 at 12:38 pm
Aoloo bre da sa ai grija la factorul fiabilitate,cutia de viteze stiu ca are belele si inca o particularitate a masinilor rusesti din anii 50-60 este legata de uzura prematura a angrenajului OHV dintre arborele cu came si arborele cotit,UAZ-469 este o masina din generatia anilor 70 posibil sa fi remediat aceasta problema dar in orice caz sa grija,mai ales la o masina hartanita in off-road,nu iti da nimeni garantie la ea.
Cu taxa de poluare se rezolva rapid in bulgaria,o solutie mult mai buna decat UAZ este totusi Lada Niva,ruseasca,mica,mai fiabila(motor GM),foarte fasneata in off-road,are tot ce ii trebuie pt asa ceva(reductor,CV cu cursa scurta,2 dif.blocabile),ce sa ii mai ceri la banii ei??
iunie 21, 2011 at 7:44 pm
Da, ar fi buna si Niva, Lada are reprezentanta si-n RO…dar parca tot nu-i UAZ (la off-road). Si-i cam boccie, chiar si pentru o masina sovietica 🙂 Si n-are varianta militara (alea civile au garda la sol ceva mai mica, plus tablaraia cam proasta, rugineste rapid …in special alea facute dupa ’92).
Alta solutie ar fi de cumparat monstruletzu’ din Cehia sau Bulgaria…se pare ca se asambleaza la cehi (are fabrica in UE deci)
Ambele masini costa sub 10.000 euro (noi-noute)…”eftin si bun”
Multe multumiri pentru ideea cu inmatricularea la bulgari! la asta nu m-a dus capul.
Mai am de rezolvat niste treburi anu’ asta, dar apoi o iau iar pe-o urma de caprioara… pardon, de uaz 🙂
iunie 21, 2011 at 7:49 pm
Bre da un IMS ce are? nu e bun?
iunie 21, 2011 at 8:17 pm
Ooo, ba da, taticul UAZ-ului e mai aratos ca fiu’su. Problema e ca piese de schimb la el nu mai gasim pe nicaieri; si consuma de rupe!
iunie 21, 2011 at 8:22 pm
Se da la mine in oras unul cu un IMS verde..hmmm o bomboana. Motor de ford pe el, merge de rupe, decapotat..il conduce un baiat de 18-19 ani. Si INTOTDEAUNA e cu bagaboante! intr-o masina din ’75 cu roti ca de tractor..
PS Lopata nu are 🙂
iunie 21, 2011 at 9:10 pm
Aolooooooooo,nu IMS bre,partea tehnica stiu ca este foarte apropiata de Aro la fel si calitatea executiei,taicamiu a avut 11 ani un Aro 246,l-a cumparat nou cu cativa km in 1993 si l-a tinut pana in 2004 timp in care a facut 150.000 Km,ce sa iti spun o sa te omoare o masina dasta,la cateva mii de km se defecta,avea defectiune de primavara,vara,toamna si iarna,aolooo mai bine pieton,de consum lua , 13-14 in orasi da fiabilitatea era un cosmar,imi este si rusine de masinile Aro ale armatei,cum ii chinuiesc dobitocii astia pe soldatii romani.
Desigur IMS fiind o masina mai simpla decat Aro este posibil sa fie mai fiabila,ma rog este posbil sa ma insel,dar trebuie luata achizitia(IMS), asta cu un graunte de sare.
Io unu iti recomand Mercedes G,este tatic cu toate,se puate „customiza” sa il faci sa arate ca unul recent fabricat,in off-road nu are rival,este fiabil,chiar si vechi avand motoare cu toleranta mari rezista mult timp,punti rigide deci foarte fiabile si o multime de piese supradimensionate,in Germania foarte multe masini din astea au fost detinute de catre pasionati care le-au asigurat o intretinere foarte buna,si mai ales totusi este Mercedes-Benz nu UUAZ aka Ulan-Ulan Avtomobil Zavod..in fine fiecare cu preferintele sale.
iunie 20, 2011 at 4:19 pm
Dar cui le vine Armata? Eu daca ma duc sa imi cumpar un pistol mitraliera mi-l da?
iunie 20, 2011 at 4:24 pm
Unele dintre ele sigur vor lua drumul colecționarilor, mă refer în special la arme de foc, artilerie, alte vehicule. Pentru marii colecționari asta e ocazie de chilipiruri, Avioanele și tancurile, chestiile mai complexe și mai scumpe… poate avem noroc și le dăm la vreo țară africană, deși la ce negociatori avem… ajungem naiba să le dăm și pe datorie, și mai ne trezim și buni de plată din cauza nu știu cărei clauze :))
iunie 22, 2011 at 1:19 pm
E posibil sa cumperi si tancuri/autotunuri/tractoare de artilerie, vezi Arsenal Park care are un SU-100 si alte nebunii. Bani si acte la mana sa ai… Tin minte c-a aparut prin presa acum ceva timp un reportaj despre unul care avea doua tunuri de 57 mm in gradina pe numele lu’ nevasta-sa. Unora le plac piticii de gradina, altora tunurile…