Absent mnotivat de la rubrica de joace resboinice in ultimele saptamani, revin cu o idee moarta coapta de multisor dar totusi, inca placuta pe alocuri.

„T-72 Balkans” on fire sau „Iron Warrios: T-72 Tank Commander” este un joc obscur, atat de necunoscut incat nici Wiki nu zice multe despre el. Mie mi-a picat intamplator in labute si am purces la condus tancul sovietic convins ca dracu nu e atat de negru.

Pe scurt, actiunea te poarta in razboiul civil din Yugoslavia unde tu conduci pe rand neste tancuri: T-72B, T-55A si chiar si T-34/85. Se mai gasesc si alte vehicule prietene sau inamice, cum ar fi: Leopard 1A4, M50 “Super Sherman”, SU-100, BRDM-2, Mi-8 Helicopter, BTM-3, BZO B-11 si arme anti-tanc precum PTO 2A45M “Sprut-B” sau 9K113 “Shturm-S”.

Grafica nu este una grozava, deh, jocul are ceva vechime chiar daca cerintele de sistem ar pretinde altceva.

Jocul in sine…..bai fratilor, chinul de a conduce un tanc e major. Poti activa ca sofer, tunar sau comandant de tanc si oricare dintre sarcini te solicita la maximum avand o groaza de comenzi. Evident, te poti suci intre roluri, dar chiar si asa, pana te prinzi ce si cum, e grav.

Actiunea….hm. Realista, ca si condusul de tanc. Si pentru asta merita puncte.

Per total. Recomand stoicilor si pasionatilor.

Cerinte de sistem: procesor de 2.8, 512 Mb RAM, placa video GeForce FX5600/Radeon 9600XT, 2 GB spatiu pe hard disk, sistem de operare Windows XP SP1 (eu l-am jucat pe W7, merge)

