Je, Raptor si Victor

Resboiu, cu cotul sprijinit de avionul invizibil. Sau, de avionul multirol... Interpretarea pozei se face dupa gust.

Poza de trimis acasa: Mama, e bine la Bucuresti. Uite, mi-am luat si masina...

Ei, vedeti ca nu ma strange elicopterul? Am loc destul..

Faza de negocieri. Ma interesa un An-26 pe sistem disparitie ca la Ciorogarla. Raptorul vroia si el un Spartan, dar militarul tinea de pret.

Aici vroiau sa ne puna catusele. George GMT ne poza, asa, de adio...

Poza de impacare. Nu ne-au mai arestat. De emotii, nici noi nu le-am cerut o adresa de mail ca sa le trimitem poza. Dar, cu siguranta dumnealor ne vor vizita si se vor recunoaste. Daca nu, pe aceasta cale apelam la cei care ii cunosc. 🙂 Apropos, domnule ofiter de la CI, sa stiti ca domnisoara a eschivat cand am intrebat-o cate An-26 avem. 🙂

 

