Ieri am văzut, de la cineva, imagini care nu au ajuns prin presă. Persoana respectivă intenţionează să le scoată la lumină pe net la implinirea unui an..

De ieri încoace mă tot simt dat peste cap şi-mi amintesc câte asemenea imagini am văzut. Nu, nu de-acolo, de la faţa locului. Dar, am avut ghinionul să văd poze numai – din fericire – pe care, în general nu le vedem într-o viaţă. Nu zic ce şi cum. Doar, neutru, că-i mult prea târziu… pentru prima dată am văzut poze de la faţa locului, imediat după ce într-un vehicul al polonezilor se trăsese prin Irak, pe la început. Nu descriu, dar la dracu, mi se învârt prin cap toate. Şi bine că nu am fost acolo.

În seara asta, pe Youtube, s-a nimerit să văd staticul de la clipul ăsta de mai sus. Am dat un click şi nu am înţeles versurile, dar imaginea m-a îngenuncheat complet. Exact ce lipsea, faţă de ceea ce îmi trecea prin cap.

Pacea este iluzorie, indiferent de drapel.

