MiG-29 Fulcrum - Peru

Sursa: Maquina-de-combate

Nu ştiu care-i schema, dar MiG-29 apare în ultima vreme cam des prin ştiri. O fi vreo manevră de promovare? O fi asta, pentru că se apropie MAKS-ul?

Oricum, e de bine. Abia aflăm şi noi, pasionaţii, una alta, şi nu dăm de el doar atunci când mai se întâmplă câte un accident.

Deci, ştiri…

RSK MiG va opri producţia de MiG-uri 29 „clasice”, fapt care va continua totuşi cu producerea la Nijny Novgorod şi la Lukhovitsy a unei noi variante, unificate, dintre MiG-29K/KUB/M1/M2/35.

The RSK MiG began to slam on the brakes in the production of its „classic” MiG-29, with the start of work on the final blend for Myanmar.

Lângă Moscova, la fabrica MiG, se află în acest moment 24 celule in faza finală de asamblare. O parte dintre ele sunt destinate Myanmarului, iar două din ele sunt în proces de modernizare pentru India.

Rusia asked, vorba lui Vladimir Barkovsky, jupân pe la fabrică:

„about twenty MiGs in the classic version, mainly single seaters MiG-29SE and some MiG-29UBs,”

Despre modernizarea MiG-29, pentru patru state, se spune că noul standard cuprinde un radar nou (probabil Phazotron Zhuk-ME), MFD în cockpit, un rezervor ventral mai mare şi abilitatea de a folosi arme aer-aer moderne.

Cică, şi Marina Rusă şi-a expirmat interesul pentru modelul K/KUB, printr-o comandă iniţială de 12-14 aparare, care va fi semnată la MAKS 2011…

Deci, e clar. Acum m-am lămurit. Chia e promovare pre-MAKS.

Sursa: Airpower

Anunțuri