Sursa: Wikipedia
Dincolo de problemele cauzate de finanţare şi livrări, aviaţia Rusiei tinde să-şi dea cu reveneală.
Comandantul, general-colonelul Alexander Zelin a declarat în prima zi de la MAKS 2011 diverse, printre care şi cehstii supra-optimiste, de exemplu că T-50, viitorul vânător stealh va fi livrat prin 2014-2015.
Paşii spre mai bun şi mai bine, micuţi într-adevăr, măcar calcă pe cărarea bună, iar Zelin ştie că în comparaţie cu o perioadă de timp din urmă, acum e mai roz.
Forţele Aeriene au primit anul acesta şase noi avioane Su-34 de lovire, din care sunt planificate un total de 120, din spusele dumnealui.
Şi, tot Zelin zice că există nevoia pentru un vânător uşor precum MiG-35, prioritatea o constituie Su-35.
Aviaţia strategică a avut parte de modernizări pe la bombardierele cu rază lungă Tu-95 şi Tu-160 şi, într-un film prezentat la conferinţa de presă a lui Zelin, a fost arătat un nou tip de rachetă de croazieră, Kh-555, o versiune a Kh-55 nucleare, de data asta având o încărcătură de luptă mai cuminte, pentru lovituri de precizie asupra ţintelor convenţionale.
Aviaţia Navală a primit avioane Tu-22M3 purtătoare de rachete, de la Aviaţia cu Rază Lungă, ca efect al procesului de reorganizare.
Iar, despre avioanele de transport, Zelin a spus că speră să primească primul avion Il-476 în 2013, dar că:
„It would be nice of course if it was sooner”
Sursa: Defencetalk
august 20, 2011 at 12:51 pm
Este vreo poza cu Il-476?
august 20, 2011 at 2:15 pm
Eu n-am găsit, dar oricum e un Il-76 cu motoare schimbate.
august 20, 2011 at 5:05 pm
Da, este o modernizare a lui Il 76, incluzind alta cabina, avionica total noua, motoare noi si inca careva chestii ce tin de marirea tonajului, distantei de zbor…
august 20, 2011 at 7:26 pm
Dar de alea 60 de AN-70, rusii nu au zis nimic ?
Avand in vedere ca Federatia Rusa a fost cam in faliment o buna bucata de timp, cred ca dotarile din armata rusa sunt destul de substantiale, mai ales in ceea ce priveste fortele aeriene .
Acu zece ani rusii nu aveau bani nici de combustibil si acu primesc avioane noi sau modernizeaza cam 30-40 de avioane pe an .
august 20, 2011 at 11:43 pm
Am auzit pe un forum strain mai prin primavara ca a cam picat treaba cu An-70
august 21, 2011 at 1:03 am
la MAKC au zis ca probabil -l vor asambla in orasul rusesc Samara. Din cite am inteles problemele care au aparut sunt politice…