Pare o suprafata care reduce amprenata radar a aparatului in aria frontala, oricum mai e mult pana departe, in spatele cabinei se observa dupa scaunul pilotului niste asamblari nituite care nu prea sunt stealth…..da poate sigur stiu mai bine rusii de la Suhoi ce fac decat un inginer in automotive. 😉
nu stiu eu sunt putin confuz cu aparatul asta…de ce l fac stealth daca n au nevoie si nici nu prea e stealth ,de exemplu irst ul ala din fata compromite sa fii stealth(f 35 si f 117 le fol ptr perioade scurte de timp ptr a bombarda)(irst ul e o sursa de lumina -caldura stabila ),eu cred ca asa reduc amprenta radar la o valoare acceptabila sa fie la acelasi nivel cu avioanele occidentale(eurofighter,rafale in nici un caz f 22)ptr ca la mig29,35,su 27,35 e destul de mare…dar e doar o parere cum nu se stiu multe de t 50 deduc din poze
Cat de mare crezi ca o sa fie amprenta de la IRST? Hai nu fi pesimist o sa fie stealth chiar daca o sa aiba o amprenta radar de 3 ori ca si F 35 tot stealth o sa fie, faza este ca un avion este nevoie sa fie stealth cat sa se apropie de tinta suficient dupa in teorie lanseaza rachetele si game over! In practica daca 2 aparate sunt stealth se vor detecta destul de aproape si daca sa spunem F 22 il detecteaza radar pe T 50 -PAK FA la 35km iar PAK FA la doar 25 km distanta deja intra alte sisteme in joc, IRST-ul, sistemele pasive, este deja lupta VR si aici PAK-FA este estimat a avea un avantaj, daca mai pui si ca e multirol adevarata prada o sa fie la sol punctele cheie, navele de lupta de la suprafata, portavioanele, etc.
Eu am o revista engleza de aviatie, unde vre-o 10 pagini sunt dedicate lui F – 35 cu multe poze, si vreau sa zic ca multe din poze ilustreaza F -ul cu IRST ul in fata, dar nu pe toate pozele. Acum nu stiu sigur ,care din variante , CV, STOVL ., sau poate numai pentru faze de testari.
Cum ăsta e un prototip, mă aștept ca la varianta finală sistemul IRST să fie camuflat în vreun fel. Dacă nu vroiau un un avion stealth (VLO), nu se chinuiau să facă un avion care să transporte intern armamentul.
Rusia are deja un avion din categoria low-observable (Typhoon, Rafale, Super Hornet): Su-35S.
Sukhoi/KnAAPO Su-35BM/Su-35-1/Su-35S Flanker
– [ Traducir esta página ] http://www.ausairpower.net/APA-Su-35S-Flanker.html – En caché
14 Aug 2011 – The impressive Su-35S is the latest incarnation of the T-10 family of fighter aircraft. It would be fair to describe this aircraft as the …
Background – KnAAPO Su-35 Description [Cited] – Resources
Am găsit un articol destul de interesant despre cum au reușit rușii să reducă semnătura radar a Flankerului pe Aviation Week, dar url-ul e foooarte lung și n-aș vreă să se supere Resboiu 😛
Da sigur, F 35 nu are nicio problema, pe F 22 nici nu s-a auzit de defectarea sistemului de oxigen de la bord, alte avioane nu au avut nicio problema in timpul dezvoltarii lor. Hai sa fim realisti si daca s-ar putea echidistanti.
Problema relativ minora la F22 dar care tine ditamai pasarea de prada la sol…. trist dar asa se intampla atunci cand faci lucruri noi in developement, cei care nu stiu s-ar lua cu mainile de cap atunci cand ar vedea cate teste sunt netrecute de componentele noi pana la operationalizare.
august 25, 2011 at 7:34 am
Pare o suprafata care reduce amprenata radar a aparatului in aria frontala, oricum mai e mult pana departe, in spatele cabinei se observa dupa scaunul pilotului niste asamblari nituite care nu prea sunt stealth…..da poate sigur stiu mai bine rusii de la Suhoi ce fac decat un inginer in automotive. 😉
august 25, 2011 at 12:17 pm
Poate ca asamblarile alea nituite le-au pus dupa ce au facut testul cu pisica ! 😛
Pentru un prototip arata destul de bine .
august 29, 2011 at 9:38 am
Pai si Rafale are asa ceva daca te uiti mai aproape, in special in zona suprafetelor de control are astfel de „zig-zag-uri”
august 29, 2011 at 9:58 am
La elevoane, canard-uri si trapele pt. trenul de ate rizare si motoare: http://imageshack.us/f/833/1635182.jpg/
In interiorul gurilor de admisie pt. motoare: http://img822.imageshack.us/img822/614/earafaleweb.gif
august 25, 2011 at 6:41 pm
nu stiu eu sunt putin confuz cu aparatul asta…de ce l fac stealth daca n au nevoie si nici nu prea e stealth ,de exemplu irst ul ala din fata compromite sa fii stealth(f 35 si f 117 le fol ptr perioade scurte de timp ptr a bombarda)(irst ul e o sursa de lumina -caldura stabila ),eu cred ca asa reduc amprenta radar la o valoare acceptabila sa fie la acelasi nivel cu avioanele occidentale(eurofighter,rafale in nici un caz f 22)ptr ca la mig29,35,su 27,35 e destul de mare…dar e doar o parere cum nu se stiu multe de t 50 deduc din poze
august 25, 2011 at 8:29 pm
Cat de mare crezi ca o sa fie amprenta de la IRST? Hai nu fi pesimist o sa fie stealth chiar daca o sa aiba o amprenta radar de 3 ori ca si F 35 tot stealth o sa fie, faza este ca un avion este nevoie sa fie stealth cat sa se apropie de tinta suficient dupa in teorie lanseaza rachetele si game over! In practica daca 2 aparate sunt stealth se vor detecta destul de aproape si daca sa spunem F 22 il detecteaza radar pe T 50 -PAK FA la 35km iar PAK FA la doar 25 km distanta deja intra alte sisteme in joc, IRST-ul, sistemele pasive, este deja lupta VR si aici PAK-FA este estimat a avea un avantaj, daca mai pui si ca e multirol adevarata prada o sa fie la sol punctele cheie, navele de lupta de la suprafata, portavioanele, etc.
august 26, 2011 at 2:07 am
Eu am o revista engleza de aviatie, unde vre-o 10 pagini sunt dedicate lui F – 35 cu multe poze, si vreau sa zic ca multe din poze ilustreaza F -ul cu IRST ul in fata, dar nu pe toate pozele. Acum nu stiu sigur ,care din variante , CV, STOVL ., sau poate numai pentru faze de testari.
august 25, 2011 at 10:04 pm
Cum ăsta e un prototip, mă aștept ca la varianta finală sistemul IRST să fie camuflat în vreun fel. Dacă nu vroiau un un avion stealth (VLO), nu se chinuiau să facă un avion care să transporte intern armamentul.
Rusia are deja un avion din categoria low-observable (Typhoon, Rafale, Super Hornet): Su-35S.
august 25, 2011 at 10:21 pm
Sukhoi/KnAAPO Su-35BM/Su-35-1/Su-35S Flanker
– [ Traducir esta página ]
http://www.ausairpower.net/APA-Su-35S-Flanker.html – En caché
14 Aug 2011 – The impressive Su-35S is the latest incarnation of the T-10 family of fighter aircraft. It would be fair to describe this aircraft as the …
Background – KnAAPO Su-35 Description [Cited] – Resources
august 25, 2011 at 10:25 pm
in josul paginii are si f 35
august 25, 2011 at 10:30 pm
Știu articolele de pe acel site despre PAK-FA, Su-35, J-20, F-35 foarte bine. Îl citesc de vreo 2 ani.
august 25, 2011 at 10:35 pm
Am găsit un articol destul de interesant despre cum au reușit rușii să reducă semnătura radar a Flankerului pe Aviation Week, dar url-ul e foooarte lung și n-aș vreă să se supere Resboiu 😛
august 26, 2011 at 6:28 am
E ok, lipeste-l aici. Multumim.
august 26, 2011 at 11:06 am
Thank you! 🙂
http://www.aviationweek.com/aw/blogs/defense/index.jsp?plckController=Blog&plckBlogPage=BlogViewPost&newspaperUserId=27ec4a53-dcc8-42d0-bd3a-01329aef79a7&plckPostId=Blog:27ec4a53-dcc8-42d0-bd3a-01329aef79a7Post:f423e576-2a68-47c1-9d02-9746754fb493&plckScript=blogScript&plckElementId=blogDest
august 26, 2011 at 9:22 am
Da si poza aia cu flameoutul de la Maks. E geniala. The Vodka Burner!
august 26, 2011 at 12:28 pm
Dap e geniala, parca ar fi fost dragster!
august 26, 2011 at 4:49 pm
E ilustrativa pentru cat de bun e PAK-FA. Indienii sa se pregateasca bine ca-i va jumului taica Puti & Co de bani la greu.
august 26, 2011 at 6:24 pm
Da sigur, F 35 nu are nicio problema, pe F 22 nici nu s-a auzit de defectarea sistemului de oxigen de la bord, alte avioane nu au avut nicio problema in timpul dezvoltarii lor. Hai sa fim realisti si daca s-ar putea echidistanti.
august 26, 2011 at 7:22 pm
F-35 e inca in teste iar F-22 are o problema relativ minora, dar bizara.
august 26, 2011 at 9:46 pm
Problema relativ minora la F22 dar care tine ditamai pasarea de prada la sol…. trist dar asa se intampla atunci cand faci lucruri noi in developement, cei care nu stiu s-ar lua cu mainile de cap atunci cand ar vedea cate teste sunt netrecute de componentele noi pana la operationalizare.