Mi-28N

Încă două elicoptere de atac Mi-28 Night Hunter au fost livrate unui centru de antrenament de lângă Moscova, anunţat purtătorul de cuvânt al Ministerului Apărării Rus, colonelul Vladimir Drik (nu te râdea bre!):

“The helicopters have been delivered to the Torzhok training center to improve the pilot training program there,” Drik said.

Livrările de Mi-28N la unităţile din districtele militare Central şi Caucazul de Nord au demarat în anul 2009. În total, 24 astfel de elicoptere se aflau în serviciul Forţelor Aeriene Ruse în luna Februarie a anului 2011.

Alte două Mi-28N au fost pierdute în accidente, în timpul unor zboruri de antrenament, în 2009 şi 2011.

Ministerul Rus al Apărării a anunţat că are în plan procurarea a 45 până la 67 elicoptere Mi-28N în următorii câţiva ani şi înlocuirea completă a elicopterelor Mi-24 Hind cu Mi-28N până în 2015.

Sursa: RIA Novosti