Hmmm… Sună naşpa varianta asta de studio, dar vă asigur pe toţi cei care n-aţi asistat la intonarea „live” cu tot cu drill, că imnul Regimentului 30 Gardă este superb!

Pe cuvânt! Are efectul ăla… Am simţit cum mi se apretează părul când i-am auzit.

P.S.: Evident, aseară, ne-am retras alături de Retragerea cu Torţe executată de Regimentul 30 Gardă. Evident, după ce dumnealor s-au retras în cazarmă, ne-am retras şi noi în… ăăă… „cazarmă”, La Jeg, că tot era alături de Regiment.

Ambele formaţiuni necesitau hidratare zdravănă, după marşul ăla luuung.

Avem poze, avem amintiri superbe. Avem… na, nu o fi evident? … şi poze care nu se pot publica, dar inegalabile. Noi, cei de pe Resboiu, ne ţinem de cuvântul dat. Mai grav, făgăduim întâlniri şi interviuri. Mai ales că, în seara asta am aflat că avem „pile” la Regiment.😉

Nu se întreabă… nu se spune! Dar, ca şi avanpremieră, este vorba de un ofiţer pe care noi, cei mulţi, l-am admirat la retragerea cu torţe.

Şi, o „pată” pusă pe (alt)cineva din coloană. În sensul bun al cuvântului: Te găsim noi!🙂 Sperăm să nu ne refuzi invitaţia, într-o atmosferă fără stângu’ pe tobă, dar mai ales cu hidratarea inclusă. Evident, neoficial.🙂 Suntem datori pentru poza aia…🙂 Mii de mulţumiri!! (Nu, răilor, nu este vorba despre domnişoara blondă din rândul doi!🙂 )