Fraţii mei albi, e nasol!

Barbă şi burtă am, deci nu vă văd bine…

Carele, nu m-aţi văzut la converteală, veni-va ziua în care am să răsucesc pe deasupra capului busuiocul şi-am să vă murez cu apă sfinţită, intonând mânios o slujbă de exorcizare. Da, da? Sfârşitul e aproape, deci, decideţi-vă şi pocăiţi-vă!

Haideţi, în cor, toată lumea: Ra-fa-le! Ra-fa-le!

🙂

Bre, eu, care-s cuminte şi în cel mai interesant caz, veţi citi un articol serios despre Rafale într-o revistă… probabil pe 1 Decemvrie… semnat de Je, mai azvârl o ştire:

Cicătelea, mai de la profesionişti aşa… pe la briefingurile englejilor şi francejilor, faţătelea de folosirea Eurocanardurilor lor, Rafale a ieşit avionul ăla înspământăcios, iar Taifunul, zice-se a cules informaţii cu nu ştiu ce pod.

Acuma, că taman s-a terminat şi serialul ăla cu pseudo-ce dracu o fi fost de – conflict în Libia, Rafale şi Typhoon se caftesc tradiţional pe pieţe. 11 miliarde, la mezat, scoase doar pentru MMRCA… Cică, pe patru Novembrie se deschid plicurile!

După ce au tras vreo zece Scalp ca să pocnească mehariştii pro-Gaddafi, aşa, de selecţie, printre alte-alea lansate, că doar n-a făcut poze la minut, ca alţii, şi nici nu s-a lăsat cu declaraţii de genul:

In contrast, the RAF (British Royal Air Force) Typhoon employed in support roles to his fighter plane of the previous generation, the Tornado. In a „briefing” to the press last week carried on operations in Libya, Air Marshal Sir Stuart Peach explained that „complementary manner” in which the Typhoons worked alongside Tornados, using their pods for target designation provide additional information for intelligence and reconnaissance, „was very important.”

.. am maximă încredere în El!

Bai tă uei, Brimstone n-a lansat decât Tornado!!!!

Şase sute de misiuni contorizate pentru Typhoon şi nici o menţionare a rolului ofensiv al scumpului păsăroi? Şi laudă-goală în faţa indienilor despre cât de tare este Typhoon cu armele lansate de Tornado??

Să mor eu, dacă în India câştigă Typhoon… e vorba de blat!

Pe post de bomboană de pe colivă:

A Dassault executive who declined to be identified said Eurofighter Typhoon, which is clearly not suitable for multi role, performed at most support functions in operations over Libya.

Echidistant, ca de obicei, şi eu aş fi făcut mişteaux despre asta, numai că este prea evident.

Ne… vedem în revistă, cu articolul ăla despre Rafale!😉

Ah, şi un filmulete: