VVS-ul se innoieste (iar). Uzina de la Komsomolsk pe Amur a finalizat montajul si va livra catre VVS, pana la sfarsitul lui noiembrie si ultimul Su27SM. Conform unui contract semnat in 2009 KnAAPO trebuia sa construiasca 12 exemplare Su27 la cel mai nou standard de upgrade – SM. Primele 4 exemplare au fost deja livrate, ultimele 8 sunt in deverse faze de montaj sau testare si urmeaza sa fie livrate pana la sfarsitul lunii.

Su 27SM cu R27 inerte

Sursa a precizat ca cele 12 aeronave aflate sub incidenta contractului semnat la MAKS 2009 sunt exemplare nou construite.
KnAAPO merge destul de bine ( ca sa nu spunem ca duduie). Pe langa faptul ca asigura modernizarea Su27 la standardul S, intretinerea si modernizarea flotei de Su33 a Marinei Ruse, KnAAPO mai are comenzi pentru clienti externi ( Su30MK2 si Su27SKM ) respectiv interni ( 48 de bucati Su35, livrabile pana in 2015 conform unui contract semnat la MAKS 2009).
Prinul SM nou construit a intrat in dotarea Districtului Militar de Est in februarie 2011, iar livrarea celor 12 exemplare (cuprinse in contractul din 2009) ar duce cumponeta Suhoi a Districtului la un numar de 48 de bucati ( 2 Su30MK2 si 46 Su27SM – dintre care 12 noi si restul modernizate ). Teoretic Su27( cu tot cu derivatele) insumeaza in VVS un numar maxim de 350 exemplare ( desi cifrele variaza foarte mult de la sursa la sursa).
Tot KnAAPO ne anunta cu mandrie cel de-al 100-lea zbor executat cu T50, in cadrul programului de testare cu 2 prototipuri ( se pare ca al treilea este intrun stadiu avansat de executie, urmand sa fie dat la zbor in curand ). De asemenea se pregateste fabricatia de serie pentru Superjet 100.
Deci, din Siberia, numai de bine!

Sursa FOTO
aviationnews

Surse
Lenta
codinomeinformante