Bangladesh vrea mai multe TAB-uri, evident, tot rusesti.
Pare-se, contractul s-ar referi la BTR-ul 80, ar fi fost semnat la inceputul anului si ar trebui sa acopere necesarul de 80 de APC-uri al armatei statului Bangladesh. De la sfarsitul anilor ’90, Bangladesh-ul a cumparat, prin mai multe contracte succesive, aproape 200 de vehilule blindate.
BTR-urile 80, vor fi fabricate de Uzina Mecanica Arzamas ( AMZ ) si ar urma sa fie folosite in misiuni de mentinere a pacii sub, egida ONU.
Sursa FOTO:
A.T.
Sursa:
ArmsTass
noiembrie 25, 2011 at 12:25 pm
La faze de genul din poza le clantane dintii-n gura la toti si conductorul primeste referinte directe si repetate la locul aparitiei lui pe lume.
E spectaculos pentru oricine dar nu pentru cei aflati inauntru 😀
noiembrie 25, 2011 at 2:42 pm
Cu exceptia tragatorului, adaca „je”! 🙂 De ce draq om fi renuntat la TAB C 79 sa-l mai producem…uite cum se ivesc ocaziile…
noiembrie 27, 2011 at 1:44 pm
TABC-79?
noiembrie 27, 2011 at 4:16 pm
Da, the sexy beast itself. 🙂
noiembrie 27, 2011 at 4:56 pm
E model la standardele Tratatului de la Varsovia. Nu-l cumpara nimeni. E inca in oferta de export (usor modernizat, ABC-79M). Dar nu-l cumpara nimeni, cum am zis. D-aia mi s-a parut ciudat ca l-ai mentionat. 😀
noiembrie 28, 2011 at 10:35 am
Ciudat, neciudat, pe mine m-a pufnit rasul (mai degraba o grimasa, imi tot amintesc de ai nostri sariti in aer) cand am citit ultima fraza din articol: „BTR-urile 80, vor fi fabricate de Uzina Mecanica Arzamas ( AMZ ) si ar urma sa fie folosite in misiuni de mentinere a pacii sub, egida ONU.”
Daca pt. asa ceva vor sa le foloseasca, vai de capul lor…
noiembrie 25, 2011 at 12:40 pm
Ma intreb daca Saur 3 va fi la nivelul Patria ca daca nu nu prea se merita sa dezvolti ceva de la zero si recuperezi discreptanta tehnologica mai repede cu o licenta de productie in tara.
noiembrie 25, 2011 at 12:49 pm
Eu ma intreb daca vom vinde pe undeva…
noiembrie 25, 2011 at 1:25 pm
Saur 3 teoretic are piata interna asigurata dar daca iese sub Piranha cumparate – nu merci, mai bine nu, pana nu vom avea un produs ca lumea mai bine fabricam sub licenta un TBT de top gen Patria si mai facem cercetare.
noiembrie 28, 2011 at 10:27 am
Pai poate avea ceva susces la vanzari externe, din alea 4-5 poze care tot circula pe net Saur 3 arata de parca Piranha III e ma-sa, Patria AMV e tac-su iar Pandur II e moasa-sa…
noiembrie 26, 2011 at 1:24 am
Rusii au o carca de BTR-80 disponibile, chiar daca sunt putin .folosite si nu m-ar mira sa le dea din alea .
noiembrie 26, 2011 at 10:28 am
teoretic, eu zic ca SAUR 3 are toate sansele sa fie un produs ok, tinand cont ca va fi dezvoltat de la 0, si mai mult ca sigur ca proiectantii au copiat sau urmeaza sa copieze ce e mai nou in domeniu pe afara. sunt curios cat de mult o sa fie dezvoltata platforma? adica ma gandesc daca se ia in calcul montarea de blindaj reactiv, sau de a realiza SAUR-ul ca platforma ptr. mai multe arme, gen sistem antiaerian sau fire support eventual dotat cu un tun de 90mm, sau de 120 mm.
noiembrie 26, 2011 at 12:46 pm
fii serios, domnule sintax…ai nostri ca brazii nu au luat in calcul montarea de ERA pe mli…a venit o inspectie de la cei care au conceput jucaria aia, si cind i-am intrebat de chestiile astea legate de protectie, se uitau ca broasca la bariera…nu au avut asa in cap niciodata…trist…foarte trist
noiembrie 27, 2011 at 1:54 pm
Blindajul reactiv la transportoarele blindate e bun numai pentru conflicte de internsitate redusa. Transportorul blindat nu e vehicul de lupta din prima linie. Desi poate asigura foc de sprijin, TB-urile trebuie sa aduca soldatii pana in apropierea frontului, de aici iepurasii de camp intra in actiune si transportorul asigura doar foc de sprijin din spatele acestora (la o distanta ceva mai mare decat masinile de lupta ale infanteriei).
noiembrie 27, 2011 at 3:54 pm
Am și io o întrebare,MLI-84 are rezervorul de combustibil amplasat tot în ușa din spate?Ca la BMP-1.
noiembrie 27, 2011 at 4:52 pm
Rezervorul principal e intre soldati, in interior. Cele doua rezervoare din usi sunt suplimentare. Sunt folosite doar la deplasari mai lungi, in spatele frontului. MLI-84 are motor pe motorina, care nu e asa de inflamabila ca benzina. Dar totusi, rezervorul dintre soldati e o greseala de design specifica la BMP-1. Ca si ambrazurile alea din lateral care s-au dovedit a fi aproape inutile. Slabesc structura blindajului lateral.