Tragem cortina!

Am trecut deja în luna Decembrie şi e întîi.

Este mult peste ceea ce ne-am propus.

Total întâmplător, a fost cea mai productivă lună şi azi, după ziua declanşării ciudăţeniei ce a căşunat pe Libia, a fost cea mai productivă zi în circa doi ani.

Cuvintele mi se înghesuie-n degete, dar parcă nu are rost să le aştern. Doamne, şi câte ar fi de spus!

Desigur, ca la fiecare despărţire… abia după, vom descoperi câte ar fi mai fost de spus.

O rugăminte am:

De dimineaţă, fiecare dintre noi să fim acolo unde trebuie, oriunde ne-am afla.

La mulţi ani Români! La mulţi ani România! La mulţi ani, oriunde ne aflăm noi românii!

Cu bucurie în suflete, să cântăm probabil cele mai potrivite versuri care ni se potrivesc:

Tuturor celor ce au trecut pe aici le mai spun ceva: reveniţi pe 2 Decembrie, pe Resboiu!

Şi, mai vorbim…

Haideţi:

Fie să renască, numai cel ce har

Are de-a renaşte, curăţit prin jar

DIn cenuşa-i proprie

Şi din propriu-i scrum…