Nişte apaşi şi AH-64D Apache Longbow Block III

AH-64D Apache Longbow Block III… Este că noi nu avem în dotare vreo ceva care să aibe un nume aşa de lung? Bine, noi nu prea avem şi atât.

Dar, la prietenii, vecinii, eliberatorii şi democratizatorii tuturor, adică la Americani, e! Adică sunt, că taman ce au primit două bucăţi, care-s şi primele.

Pe lângă ce face un elicopter AH-64D Apache Longbow Block II, elicopterele AH-64D Apaceh Longbow Block III fac cartofi prăjiţi, salată de roşii, şeaorma cu dă toate, piţa, plus clasicele „taie lemne, bate cuie, etc”…

Peste toate astea, poate controla UAV-uri şi UCAV-uri. Pentru dezamăgiţii care se aşteptau să poată controla UUV-uri şi UCUV-uri, regrete eterne.

Ce bun ar fi un din astă cu nume lung (AH-64D Apache Longbow Block III) la casa omului! Să îţi controleze el UAV-urile şi UCAV-urile prin gospodărie, în timp ce tu faci altceva.

Apropos! Ce bine mi-ar fi prins mie! Să vă povestesc: la noul job, am un nene sudor, care e de fapt electrician. Nici electrician nu e…, dar în fine. Eh, nea’ ăsta, ţine în mână cleştele cu electrod şi dă afturi. Evident, buba e că le dă atunci când nu trebuie şi mai ales când toată lumea e cu ochii înspre el. Mai rău… şi dacă se scarpină în cufund, ori dacă tuşeşte, sau dacă se învârte pe loc, electrodul lui nimereşte în ceva metalic şi bzzzz… Iar ne blitzuie pe toţi! Îmi vine să îl sinucid!

Revenind: ce bine mi-ar fi prins mie un AH-64D Apache Longbow Block III din ăsta, să controleze nişte UCAV şi UAV, care fiecare să fi făcut ce n-am fost eu în stare pe acest week-end, pe motiv de b–z-z-z-z-, bzzzzzzz, blitzuială de la nea’ sudoru’!

Revenind:

Apaşii gâdilă pe Apache

Taiwanul a fost primul client pentru Block III, din care vor primi începând cu mijlocul anului 2012. Desigur, ei îl vor boteza mai scurt: Ping-Pong.

Etc, bla-bla. Urma nişte reclamă.

Mai bine să vedem un filmulete: