Hello,

Vă văd cam împăiaţi azi… O fi din cauză că am postat galeriile foto cu fetele frumoase de la Expomil? Încă le admiraţi, este? D-aia nu tastează nimeni nimic… Ok, hai să începe cu ştirile, ca pe la radio:

Astăzi e şedinţă a CSAT. CSAT ăsta e o chestie atât de ştiută, încât nu am găsit o paranteză acolo, prin Adevărul zic, în care să explice şi spionului de rând ce înţeleg românii de rând că ar fi CSAT.

N-are importanţă, oricum. E cu Băsescu, deci săgeţile gravate cu înjurături vor zbârnîi pe deasupra ştirii.

La ora 14.00, la Palatul Cotroceni. Atunci e.

Eu am să lipsesc, nefiind în zonă. Domnule preşedinte, v-aţi grăbit… E ultima mea zi de concediu, că veneam, mai ales că suntem vecini acolo la Cotroceni dvs., la Cotroceni Business Center eu. Ne despart: Leul, căminele de la Leu, terasa de La Jeg… şi două semafoare.

Se lasă cu F-16, domnule preşedinte? Oamenii ăştia de la ziar spun că v-aţi da la discuşii despre:

– prezenţa României cu jandarmi şi poliţişti în Kosovo

– proiectul Hotărârii de Guvern pentru aprobarea primei etape a strategiei de privatizare a Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfă „C.F.R. Marfă” S.A. şi a mandatului Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii pentru realizarea acesteia

– activităţile desfăşurate şi rezultatele obţinute în procesul de prevenire şi combatere a fenomenului infracţional la nivelul porturilor maritime

– concepţia de reconfigurare a sistemului de ordine publică prin descentralizarea serviciului poliţienesc în slujba cetăţeanului.

……..

Guvernul a convenit cu FMI vânzarea unui pachet de 20% din acţiunile CFR Marfă şi a unui pachet de acţiuni reprezentând 20% din capitalul social al Tarom.

……..

În 25 august, surse guvernamentale au declarat că Secretariatul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării a recomandat Ministerului Transporturilor să discute cu Consiliul Concurenţei implicaţiile privatizării CFR Marfă, în măsura în care pot exista riscuri pentru siguranţa naţională, potrivit Mediafax.

Sursa: Adevărul, iar articolul complet îl găsiţi aici.

So… ziceţi ceva şi despre achiziţia avioanelor multirol F-16? Sau o ţineţi în continuare că ele pot fi Rafale şi Gripen…

Ziceţi?

Eu zic că, dacă o veţi face… va fi iar ceva ambiguu. Aşa-i logica din capul meu: doar ce aţi spus că nu avem zgomoţei, aşa că, ar fi prea de dimineaţă pentru a anunţa că le luăm. Este?

P.S. – Domnule preşedinte, să nu uitaţi… ziceţi ceva şi despre unguri, pardon secui. Că d-aia sunteţi preşedintele tuturor românilor.

P.S. 2.. – Nu vă luaţi de bucle, da?